فهرست

1401

نخستین جلسه شورای پژوهشی مرکز تحقیقات سلامت و بهداشت دهان در تاریخ 1401/01/27 برگزار گردید.

در این جلسه 6 طرح تحقیقاتی مشتمل بر 6 پایان نامه دکترای دندانپزشکی عمومی به راهنمایی سرکار خانم دکتر سیدمجیدی، دکتر آرزو جوانی، دکتر علیرضا بابایی، دکتر صدیقه شیخ زاده، دکتر فاطمه رجایی راد(2 طرح) به تصویب رسید.

 


دومین جلسه شورای پژوهشی ممرکز تحقیقات سلامت و بهداشت دهان در تاریخ 1401/02/10 با حضور اعضای محترم شورا برگزار گردید.

در این جلسه 2 طرح در قالب یک پایان نامه دانشجویان دوره عمومی به راهنمایی خانم دکتر جوانی و یک پایان نامه دستیار تخصصی به راهنمایی جناب آقای دکتر احسان موعودی مورد بررسی و تصویب قرار گرفت.


سومین جلسه شورای پژوهشی مرکز تحقیقات سلامت و بهداشت دهان در تاریخ 1401/02/31 برگزار گردید.

در این جلسه 3 طرح تحقیقاتی در قالب 2 پایان نامه دانشجویان دندانپزشکی عمومی به راهنمایی دکتر میثم میرزایی و دکتر غزاله احمدی و یک پایان نامه دستیار تخصصی بخش رادیولوژی به راهنمایی دکتر سینا حقانی فر مطرح و پس از بحث و بررسی مشروط به تصویب در شورای پژوهشی دانشکده ، دانشگاه و کمیته اخلاق در پژوهش مورد موافقت قرار گرفت و به تصویب رسید.
سپس گزارش نهایی 13 طرح تحقیقاتی به سمع و نظر اعضای شورا رسانده شد و اصلاحات مورد نظر جهت ارائه به مجریان پیشنهاد گردید.


چهارمین جلسه شورای پژوهشی مرکز تحقیقات سلامت و بهداشت دهان در تاریخ 1401/03/21 برگزار گردید.

در این جلسه 2 طرح تحقیقاتی در قالب پایان نامه دانشجوی دکتری عمومی دندانپزشکی به مسئولیت سرکار خانم دکترفاطمه بلدی و  سرکار خانم دکتر حکیمه قربانی منوط به تصویب در شورای پژوهشی دانشکده ، دانشگاه و کمیته اخلاق در پژوهش به تصویب رسید.

در ادامه گزارش نهایی 3 طرح تحقیقاتی مختومه
قرائت شد.


پنجمین جلسه شورای پژوهشی مرکز تحقیقات سلامت و بهداشت دهان در تاریخ 1401/04/04 برگزار گردید.

در این جلسه 2 طرح تحقیقاتی در قالب یک پایان نامه دانشجویی دوره عمومی دندانپزشکی به راهنمایی دکتر فاطمه بیژنی و یک پایان نامه دکتری تخصصی به راهنمایی دکتر رامین فروغی به تصویب رسید.

در ادامه گزارش نهایی یک طرح تحقیقاتی خاتمه یافته به سمع و نظر اعضای شورا رسانده شد.


ششمین جلسه شورای پژوهشی مرکز تحقیقات سلامت و بهداشت دهان در تاریخ 1401/05/08 برگزار گردید.

در این جلسه 2 طرح تحقیقاتی آزاد به مسئولیت مجریان سرکار خانم دکتر سیدمجیدی و آقای دکتر ولی الله آرش و 2 طرح تحقیقاتی  بعنوان پایان نامه دانشجویان دکتری عمومی دندانپزشکی به راهنمایی دکتر آرزو جوانی و دکتر علیرضا بابایی پس از بحث و بررسی مشروط به تصویب در شورای پژوهشی دانشکده ، دانشگاه و کمیته اخلاق در پژوهش مورد موافقت قرار گرفت و به تصویب رسید.


هفتمین جلسه شوراي مركز تحقيقات سلامت دهان در سال جاری مورخ 22/5/1401 با حضور رئيس و اعضاي محترم شوراي مركز برگزار شد و موارد زیر مورد بحث و بررسی قرار گرفت: 

در این جلسه 7 طرح تحقیقاتی در قالب 2 پایان نامه دانشجوی دکتری تخصصی به راهنمایی سرکار خانم دکتر جنابیان و آقای دکتر فریدونی و 5 طرح تحقیقاتی  بعنوان پایان نامه دانشجویان دکتری عمومی دندانپزشکی به راهنمایی خانمها و آقایان دکتر شیرزاد-قربانی پور-فرجی-فریدونی-صیادی پس از بحث و بررسی مشروط به تصویب در شورای پژوهشی دانشکده ، دانشگاه و کمیته اخلاق در پژوهش مورد موافقت قرار گرفت و به تصویب رسید.


هشتمین جلسه شوراي مركز تحقيقات سلامت دهان در سال جاری مورخ 1401/6/5  برگزار شد.

در این جلسه 5 طرح تحقیقاتی در قالب پایان نامه دانشجوی دکتری تخصصی به راهنمایی خانمها دکتر قاسمپور، خدادادی و جوانی و آقایان دکتر فریدونی و مرادی پس از بحث و بررسی منوط به تصحیح موارد ذکر شده و مشروط به تصویب در شورای پژوهشی دانشکده ، دانشگاه و کمیته اخلاق در پژوهش مورد موافقت قرار گرفت و به تصویب رسید.


نهمین جلسه شوراي مركز تحقيقات سلامت دهان در مورخ 1401/7/9  با حضور رئيس و اعضاي محترم شوراي مركز برگزار و طرح تحقیقاتی جناب آقای دکتر  رامین فروغی در قالب پایان نامه دستیار تخصصی جراحی منوط به اصلاح موارد ذکر شده و مشروط به تصویب در شورای پژوهشی دانشکده ، دانشگاه و کمیته اخلاق در پژوهش مورد موافقت قرار گرفت و به تصویب رسید.


دهمین جلسه شوراي مركز تحقيقات سلامت دهان در سال جاری مورخ 1401/8/7راس ساعت 11 با نام و یاد خداوند بزرگ و با حضور رئيس و اعضاي محترم شوراي مركز برگزار شد و یک طرح تحقیقاتی در قالب پایان نامه دانشجوی دکتری عمومی دندانپزشکی به راهنمایی سرکار خانم دکتر فاطمه بلدی مطرح و پس از بحث و بررسی مشروط به اصلاح موارد زیر و همچنین مشروط به تصویب در شورای پژوهشی دانشکده، دانشگاه و کمیته اخلاق در پژوهش مورد موافقت قرار گرفت.


یازدهمین جلسه شوراي مركز تحقيقات سلامت دهان در سال جاری مورخ 1401/9/12 راس ساعت 11 با نام و یاد خداوند بزرگ و با حضور رئيس و اعضاي محترم شوراي مركز برگزار شد. در این جلسه 3 طرح تحقیقاتی در قالب یک پایان نامه دانشجوی دکتری تخصصی به راهنمایی آقای دکتر بابایی و 2 طرح تحقیقاتی در قالب پایان نامه دانشجوی دکتری عمومی دندانپزشکی به راهنمایی خانمها دکتر فاطمه صیادی و عارفه حاجیان مطرح و پس از بحث و بررسی مشروط به اصلاح موارد زیر و همچنین مشروط به تصویب در شورای پژوهشی دانشکده، دانشگاه و کمیته اخلاق در پژوهش مورد موافقت قرار گرفت.